Lëviz Albania

LEVIZALBANIA - PËR NJË DEMOKRACI TË FORTË VENDORE LEVIZALBANIA – LOCAL DEMOCRACY IN ACTION

LEVIZALBANIA - PËR NJË DEMOKRACI TË FORTË VENDORE LEVIZALBANIA – LOCAL DEMOCRACY IN ACTION

REPORTAZH: JEHONA E ÇOBANËVE TË KELMENDIT! (VIDEO)

REPORTAZH: JEHONA E ÇOBANËVE TË KELMENDIT! (VIDEO)

LevizAlbania, projekti i Agjencisë Zvicerane për Zhvillim dhe Bashkëpunim SDC, prej tashmë 5 vitesh mbështet pandalshmërisht individët dhe grupimet informale. Ky mekanizëm unikal i projektit që synon të forcojë demokracinë vendore por edhe të rrisë angazhimin e qytetarëve në përmirësimin e jetës komunitare në nivel lokal e vendor, ka sjell përballe publikut ide të jashtëzakonshme të gjeneruara nga individë, në thelbin e të cilave është vendosur gjithmonë problematika konkrete që shqetëson qytetarët direkt.

Ilir Naçaj, Çoban nga Kelmendi gjatë prezantimit të idesë së tyre Konkursit të Ideve të Thirrjes 6.

Një grup informal që tërhoqi vëmendjen e të gjithëve, Bordit të Granteve dhe konkrentëve prezent në Konkursin e Ideve të Thirrjes Nr.6, ishte një grup burrash malësorë, të cilët kishin aplikuar për një problematike jo shumë të njohur prej publikut dhe audiencës së pranishme. “Përmirësimi i situatës së operimit dhe jetesës së çobanëve të Këlmendit” titullohej koncept-idea e prezantuar në Konkursin e Ideve, në titull dicka normale, në thelb një inciativë e jashtëzakonshme, rrënjët e të cilës lidhet thellë me traditat, zakonet dhe kulturën e zanatit të çobanit në zonën e Kelmendit.

Ilir Naçaj, Çoban nga Kelmendi gjatë prezantimit të idesë së tyre Konkursit të Ideve të Thirrjes 6.

Kjo inicative u përshëndet dhe mbështet nga LevizAlbania, dhe sot ky grupim vijon përpjekjet pasionante për të ngritur zërin për cështjen e tyre, problematikat, mbrojtjen e zakoneve dhe traditave që hasen me vështirësi ekzistenciale. Kohërat moderne dhe largmi i të rinjve sa vjen dhe e vështirëson trashëgimin e këtyre zakonave, vlerat e të cilave janë të papërsëritshme.

Kole Marku, Çoban nga Kelmendi gjatë Konkursit të Ideve të Thirrjes 6.

Prej kohësh të hershme banorët e kësaj zone janë marrë e vijojnë të merren me bagëtinë. Ky angazhim ka ritet dhe rregullat e tij. Rregulla që tregojnë shumë për traditën e vjetër të trashëguar brez pas brezi, megjithë vështirësitë e shfaqura vit pas viti. Ata janë bërë bashkë, mbarështues, ekspertë të bujqësisë, ekspertë mjedisorë dhe të shkencave njerëzore, operatorë kulturorë dhe çobanë, e që kanë një dëshirë të vetme, të ndajne më qytetarët dhe jo vetëm, njohuritë dhe aftësitë e tyre për të mbrojtur praktikën e Bjeshkimit të bagëtive, e njohur si “Transhumanca”.

Që prej mbështetjes që LevizAlbania i dha grupimit të Çobanëve të Kelmendit, kauza e tyre tashmë është ngritur në nivel kombëtar, madje, ata synojnë të bëjnë edhe ndërkombëtare, pasi pjesë e objektivave që kanë me projektin e LevizAlbania nuk është vetëm dokumentimi I kësaj kulture e zakoni të jashtëzakonshëm por edhe dhe adresimi për mbrojtje ndërkombëtare të këtyre vlerave dhe traditave, proces që finalizohet më dorëzimin e dosjes së dokumentimit të “Transhumancës”.

Gazetari Marash Mirashi nga Televizioni Publik Shqiptar, i ka dedikuar punës së “Çobanëve të Kelmendit“ një prej emisioneve të tij “Hapësirë e Blertë“

Për më shumë ndiqni reportazhin e gazetarit Marashi realizuar në Kelmend.

LevizAlbania, 30 projektet fituese të Thirrjes Nr.7

LevizAlbania, 30 projektet fituese të Thirrjes Nr.7

la fituesit

LevizAlbania, projekti i Agjencisë Zvicerane për Zhvillim dhe Bashkëpunim SDC që zbatohet nga konsorciumi i tre organizatave të suksseshme shqiptare “Fondacioni Shoqëria e Hapur për Shqipërinë”, “Partnerët Shqipëri për Ndryshim dhe Zhvillim” dhe “Co-PLAN” , shpall fituesit e projekteve të Thirrjes Nr.7.

Në 15 Korrik 2020, LevizAlbania shpalli Thirrjen për Aplikime Nr.7, thirrje që grumbulloi 320 aplikime si koncept-ide në total, duke mbuluar të 61 bashkitë e vendit. Organizatat e Shoqërisë Civile, grupimet informale dhe individëd aplikuan onlinë përmes faqes zyrtare të projektit www.levizalbania.al

83 Koncept Ide u kualifikuan për në Konkursin e Ideve, platforma unike në sferën e donatorëve dhe mbështetësve të shoqërisë civile, ku aplikantë paraqesin, argumentojnë dhe mbrojnë iden e tyre dhe nevojën për zbatimin e saj në komunitet dhe shoqëri.

Pas zhvillimit të konkurseve të ideve, që u mbajtën ne situatë të jashtëzakonshme për shkak të situatës së krijuar nga pandemia COVID19, LevizAlbania ka miratuar për zbatim 30 projekte të cilat do të nisin fazën e implementimit në terren të nismave që synojnë të sjellin ndryshim konkret në forcimin e demokracisë vendore, rritjen e përgjegjshmërisë dhe llogaridhënies prej zyrtarëve të autoriteteve vendore dhe përmirësojnë jetën e komunitetiteteve.

Aplikimet e shumta pranë LevizAlbania treguan për të disatën herë se nevoja për demokraci vendore funksionale mbetet ende një mision që kërkon angazhimin e drejtpërdrejtë të aktorëve të shoqërië civile, angazhim i të cilëe ka treguar se është vlerë e shtuar në përmirësimin e jetës komunitare dhe të qeverisjes vendore.

Për të mësuar më shumë rreth projekteve fituese të Thirrjes Nr.7 lexoni dokumentin më poshtë:

LEVIZALBANIA – PROJEKTET FITUESE TË THIRRJES PËR APLIKIME NR.7

#LevizAlbania #LevizPerDemokracineVendore #Thirrja7

BËJ SI LIVIA, ANGAZHOHU PËR NDRYSHIM!

BËJ SI LIVIA, ANGAZHOHU PËR NDRYSHIM!

Livia Kreko

 

Livia Kreko është grantamrrëse e LevizAlbania në Thirrjen NR.6. Livia aplikoi në thirrjen e LevizAlbania si individ dhe mori mbështetje për të adresuar shqetësimin e saj konkret: ndricimin publik në rrugën që ajo përshkon për të vajtur në shtëpi.

Kështu ajo u angazhua fillimisht të mobilizonte banorët e komunitetit të saj të cilët I bashkonte e njëjta kauzë. Pas këtij mobilizimi I cili konkludoi në firmosjen e një peticioni me 300 firma prej banorëve të lagjeve dhe rrugeve të targetuara nga nisma e Livias, ajo nisi të adresonte cëhstjen në institucionin e qeverisjes vendore, bashkinë e qytetit.

Hap pas hapi Livia arriti të ngrinte zërin dhe kërkontë në fakt një të drejtë minimale, rrugë të ndricuara. Për ta realizuar këtë, Livia, përpos angazhim direkt me cështjen, ajo advokoi përmes historisë së saj personale. Në të kaluarën e afërt, Livia është rrezikuar pikërisht nga mungesa e ndricimit në rrugën e shtëpisë së saj, dhe duke dashur që kjo të mos përsëritet në të ardhmen për askën prej pjesëtarëve të komunitetit ajo u angazhua dhe u mbështet nga LevizAlbania.2

Foto e punonjësve të kompanisë mirëmbajtëse të rrugës duke vendosur ndricuesit publik.

Livia ja doli në sajë të përkushtimit të pakursyernë zgjidhjen e kësaj problematike dhe sot, situata ka ndryshuar. Rrugët “Mujo Ulqinaku” dhe “Abaz Çelkupa” pranë stadiumit të qytetit janë të ndricuara dhe të parrezikshme në orët e mbrëmjes për banorët e kësaj zone.

1

Foto e punonjësve të kompanisë mirëmbajtëse të rrugës duke vendosur ndricuesit publik.

Video e shkurtër e realizuar nga Livia për të advokuar për përmirësimin e situatë së ndriçimit publik në komkunitetin e saj. 

   

LevizAlbania është një projekt i Agjencisë Zvicerane për Zhvillim dhe Bashkëpunim SDC që zbatohet nga konsorciumi i tre organizatave shqiptare “Fondacioni Shoqëria e Hapur për Shqipërinë”, “Partnerët Shqipëri për Ndryshim dhe Zhvillim” dhe “Co-PLAN”. Projekti mbështet organizatat e shoqërisë civile, individët dhe grupimet informale në përpjekjen e tyre për të forcuar demokracinë vendore, përmisuar qeveirsjen vendore dhe ndikuar në rritjen e angazhimit qytetar dhe komunitar për më shumë përgjegjeshmëri, transparencë, llogaridhënie dhe përfshirje prej organeve të vetëqeverisjes vendore.

 

RAXHI RAKIPI SJELL NDRYSHIMIN PËR KOMUNITETIN E TIJ NË ELBASAN

RAXHI RAKIPI SJELL NDRYSHIMIN PËR KOMUNITETIN E TIJ NË ELBASAN

Raxhi Rakipi është grantmarrës i LevizAlbania në Thirrjen numër 6 të LevizAlbania. Raxhi aplikoi si grupim informal duke synuar të ndikonte në përmirësimin e komunitetit dhe jetës së banorëve në lagjen “5 Maji” Rrapishtë në Bashkinë e Elbasanit. Përmes angazhimit të tij dhe qytetarëve të angazhuar në kauzën e përbashkët, Raxhi Rakipi ja doli që përmes mbështetjes së LevizAlbania të sjellë ndryshimin e prekshëm në komunitetin e tij.

Përmes proekti të mbështetur nga LevizAlbania, Raxhi, grupimi I tij dhe qytetarët e prekur nga kauza e tij, arriti të ndikonte në vendimmarjen e njësisë së qeverisjes vendore përmes adresimin të problematikeve të infrastrukturës rrugore në lagjen “5 Maji” në qytetin e Elbasanit.

Përmes këtij angazhimi ai tashmë ja doli që të sillte rezultate konkrete:

Arritjet e projektit “ Investim në infrastrukturën e lagjes “ 5 Maj” Rrapishtë nga Bashkia Elbasan

  • Në lagjen “5 Maj“ ndodhet një gropë septike brënda oborrit të një familjeje. Në këtë gropë akumulohen ujërat e zeza të 250 familjeve. Banorët ankohen sepse kjo gropë septike po sjell sëmundshmëri tek ata dhe fëmijët e tyre. Prej 14 vitesh kjo gropë nuk ishte pastruar asnjëherë nga bashkia. Pas takimit me nënkryetarin e Bashkisë Elbasan Z. Ervin Saraçi u arrit që, në datën 28 Gusht 2020, te behet pastrimi i gropës septike, që kishte 14 vite pa u pastruar dhe rrezikonte jetën e banorëve. Pas pastrimit për dy ditë nga Bashkia Elbasan rreziku është rreziku eshte ulur dhe grupi advokues kërkoi zgjidhjen afatgjatë që është eleminimi i gropës septike prane Bashkise Elbasan. Gjithsej përfituan 500 banore (270 femra dhe 230 meshkuj). Në mbledhjen e Këshillit Bashkiak më 30 shtator 2020 u miratua zgjidhja për gropës septike, ndërtimin e një kanali KUZ. Banorët, grupi advokues dhe grupi i punës u ndjenë mirë që ky investim do të bëhet. (bashkelidhur vendimi i Keshillit Bashkiak).

1

  • Rregullimi i ndriçimit është bërë në datën 03 Gusht 2020 ku janë vendosur 10 ndriçues. Në dy rrugica në zonën e Rrapishtës nuk ka patur asnjëherë ndriçim , por pas vendosjes banorët na falenderuan për nismën. Gjithsej përfituan 500 banore 270 femra dhe 230 meshkuj.

2

  • Në datën 31 Gusht 2020 është bërë pastrimi i kanalizimeve të ujërave të zeza në të gjithë zonën e Rrapishtës. Nga Bashkia Elbasan dhe Ujësjellës Kanalizime Elbasan. Në këtë zonë prej vitesh nuk ishte bërë pastrimi i pusetave dhe gjatë kohës së reshjeve këto mbetje arrinin te oborret e disa familjeve.

4

  • Në datën 05 Nëntor 2020 është bërë shtrimi me çakull i rrugëve tek zona ish stallave në Rrapishtë. Këto rrugë ishin tejet të amortizuar dhe kjo ishte një zgjidhje e përkoshme derisa të bëhet asvaltimi i rrugëve.

5

LevizAlbania është një projekt i Agjencisë Zvicerane për Zhvillim dhe Bashkëpunim SDC që zbatohet nga konsorciumi i tre organizatave shqiptare “Fondacioni Shoqëria e Hapur për Shqipërinë”, “Partnerët Shqipëri për Ndryshim dhe Zhvillim” dhe “Co-PLAN”. Projekti mbështet organizatat e shoqërisë civile, individët dhe grupimet informale në përpjekjen e tyre për të forcuar demokracinë vendore, përmisuar qeveirsjen vendore dhe ndikuar në rritjen e angazhimit qytetar dhe komunitar për më shumë përgjegjeshmëri, transparencë, llogaridhënie dhe përfshirje prej organeve të vetëqeverisjes vendore.

NJOFTIM PËR POZICION TË LIRË PUNE (RISHPALLJE)

NJOFTIM PËR POZICION TË LIRË PUNE (RISHPALLJE)

NJOFTIM PËR POZICION TË LIRË PUNE (RISHPALLJE)

Pozicioni:                                     ZËVENDËS DREJTOR

Vendndodhja:                             Tiranë, Shqipëri

Organizata:                                 LevizAlbania

Lloji i Punësimit:                         Me kohë të plotë

Afati i fundit për aplikim:          18 Nëntor 2020

Informacion i përgjithshëm

“LevizAlbania” (LA) është një projekt i Agjencisë Zviceriane për Zhvillim dhe Bashkëpunim, zbatuar nga tre Organizata Shqiptare, Open Society Foundation for Albania (OSFA), Partners Albania dhe Co-PLAN. Projekti është në fazën e tij të dytë të zbatimit (Korrik 2019 – Qershor 2023). LevizAlbania është një projekt inovativ që synon të mbështesë demokracinë vendore në Shqipëri. Projekti është i angazhuar të përmirësojë demokracinë vendore duke kultivuar një shoqëri civile me bazë në komunitet, që ka ndikim dhe nxit kërkesën në të gjithë vendin. Në të njëjtën kohë, do të ndërrmarë projekte strategjike dhe advokacie në nivel kombëtar për të mundësuar një ambjent të përmirësuar të demokracisë vendore. LevizAlbania mbështet OJF, grupe informale dhe individë që janë aktivë në nivel kombëtar dhe që bashkëveprojnë me komunitetet vendore dhe institucionet vendore. Mbështetja sigurohet përmes instrumenteve të ndryshme grantesh: Grante të drejtuara ndaj Kërkesës, Grante të drejtuara nga Veprimi, Instrumenti “Reagimi i Shpejtë”. LevizAlbania në Fazën II ka prezantuar instrumentin e Granteve Strategjike që synon të sigurojë mbështetje për Organizata dhe koalicione të konsoliduara duke nxitur aktivitete të përbashkëta dhe advokim strategjik për të adresuar sfida të vazhdueshme ose që prodhojnë monitorim dhe njohuri për çështje me interes të lartë publik. Ndërhyrjet e mbështetura nga LevizAlbania gjatë vitit të parë të Fazës II kanë angazhuar më shumë se 6,300 qytetarë duke i aktivizuar për të përmirësuar shërbimet e komuniteteve të tyre dhe duke nxitur barazinë ndërmjet të rinjve, grave, grupeve të disavantazhuar dhe komuniteteve.

Përgjegjësitë (Të përgjithshme)

Zëvendës Drejtori do të jetë përgjegjës për drejtimin programatik dhe orientimin strategjik të gjithë instrumenteve të gran-dhënës të LevizAlbania. Në bashkëpunim të ngushtë me skuadrën e LevizAlbania, Zëvendës Drejtori do të sigurojë sinergji dhe harmonizim ndërmjet granteve dhe aktiviteteve të LevizAlbania, arritjeve dhe komunikimin e rezultateve të LevizAlbania.

Përgjegjësitë/Detyrat (Përmbledhje e funksioneve kryesore)

  • Siguron drejtim strategjik, zbatim inovativ dhe cilësor të të gjithë instrumenteve dhe proceseve grant-dhënëse.
  • Siguron ekspertizë teknike gjatë planifikimit programatik dhe zbatimit të Planeve Vjetore Operacionale të LevizAlbania me standard të lartë profesional,
  • Siguron të dhëna teknike për formulimin, zbatimin dhe vlerësimin e Thirrjeve për Propozime dhe aktiviteteve të tjera të projektit (p.sh Java e Demokracisë, Grantet Strategjike, Reagimi I Shpejtë, etj.),
  • Mbikqyr dhe drejton punën e ekspertëve afat-gjatë, në aspektin teknik dhe në aspektin e përmbajtjes,
  • Përgatit Termat e Referencës dhe mbikqyr punën e ekspertëve afat-shkurtër,
  • Mbështet Drejtorin Ekzekutiv për zbatimin dhe rishikimin e sistemit të Monitorimit dhe Vlerësimit të LevizAlbania,
  • Në bashkëpunim me Ekspertin e Medias & Komunikimit siguron një komunikim aktiv dhe cilësor të rezultateve dhe komunikimit të projektit për zhvillim,
  • Zhvillon dhe ruan lidhje strategjike dhe marrëdhënie të mira me median dhe palët e interesuara,
  • Gjurmon dhe krijon komunikim me projekte të tjera që mbështesin qeverisjen vendore, demokracinë vendore dhe angazhimin qytetar duke synuar të shmangë mbivendosjet dhe të sigurojë sinergji,
  • Kryen detyra të tjera relevante sipas nevojës.

   Kualifikimi dhe përvoja

  • Diplomë Universitare të avancuar (Masters) në lidhje me qeverisjen demokratike, shkenca politike, marrëdhënie ndërkombëtare, ekonomik, juridik, studime zhvillimi, shkenca sociale, ose fusha të tjera relevante nga universitetet më të njohura,
  • Minimumi 7 vjet përvojë pune direkte me menaxhimin e kapaciteteve të projekteve,
  • Njohuri të dallueshme dhe përfshirje me OSHC-e dhe iniciativat qytetare,
  • Njohuri shumë të mira të qeverisjes vendore në Shqipëri,
  • Përvojë të gjatë dhe të provuar në menaxhimin e burimeve njerëzore,
  • Përvojë të provuar në planifikimin strategjik,
  • Përvojë në menaxhimin e riskut,
  • Aftësi dalluese në influencim & drejtim, negociim & delegim,
  • Përvojë të dalluar në menaxhimin e ndryshimit,
  • Të dhëna të mira pune për sa i përket vendimmarrjes, aftësive komunikuese, punës në skuadër,
  • I aftë në delegim, monitorim dhe performancë,
  • Aftësi të shkëlqyera në gjuhën Angleze të shkruar dhe të folur, veçanërisht në përgatitjen e raporteve,
  • Fleksibilitet për të udhëtuar dhe për të marrë pjesë në takimet jashtë orarit të punës.

Shpërblimi i ofruar:

Shpërblimi i ofruar për pozicionin është sipas standardeve të tregut. Ofertat do të jenë në përputhje me kualifikimet, përvojën dhe historikun e pagës të kandidatit të përzgjedhur.

Procedurat e aplikimit

Kandidatët e përshtatshëm për këtë pozicion mund të aplikojnë jo më vonë se data 18 Nëntor 2020 në adresën elektronike Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. E' necessario abilitare JavaScript per vederlo. me një CV të përditësuar, një Letër Motivimi në gjuhën Angleze, tre referenca që lidhen me pozicionin dhe një faqe document (ese) ku të shpjegohet: Pse jeni kandidati më I mirë për këtë pozicion, cfarë do të sillni në LevizAlbania, dhe cfarë do të ishte një risi që do të sillnit në projektin LevizAlbania. Dokumente të tjera mbështetese mbi përvojat e mëparshme janë të mirëpritura. Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen për intervista.

Për më shumë informacion kontaktoni nëpërmjet: Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. E' necessario abilitare JavaScript per vederlo. ose telefonin fiks: +355 44 500 153

LevizAlbania është një punëdhënës që jep mundësi të barabarta dhe mirëpret aplikime nga të gjithë grupet e interesuara pa asnjë diskriminim!

WE ARE HIRING: DEPUTY TEAM LEADER (RE-ANNOUNCEMENT)

WE ARE HIRING: DEPUTY TEAM LEADER (RE-ANNOUNCEMENT)

Re Announcment DTL

 

 

DEPUTY TEAM LEADER (RE-ANNOUNCEMENT)

 Location:                                     Tirana, Albania

Organization:                              LevizAlbania

Employment Type:                     Full time employment

Application deadline:                 18 November 2020

Background information

 “LevizAlbania” (LA) is a project of the Swiss Agency for Development and Cooperation, implemented by three Albanian organizations, Open Society Foundation for Albania (OSFA), Partners Albania and Co-PLAN. The project is in its second phase of implementation (July 2019 – June 2023). LevizAlbania is an innovative project designed to support local democracy in Albania. It is engaged to enhance local democracy by cultivating a locally rooted, demand-driven and influential civil society across the country. At the same time, it will undertake strategic projects and national-level advocacy to enable an environment for an improved local democracy.  LevizAlbania supports NPOs, informal groups and individuals that are active at the local level, interacting with local communities and local institutions. The support is provided through different granting instruments: Demand Driven Grants; Community Action Initiatives, and Rapid Response actions. LevizAlbania in Phase II has introduced the Strategic Grants instrument aiming to provide support to solid organizations and coalitions in fomenting joint actions and strategic advocacy to address systemic challenges, or generating monitoring and knowledge on issues of high public interest. LevizAlbania’s supported interventions during the first year of Phase II have engaged more than 6,300 citizens in becoming active for improved services to their communities, and promoting equality among youth, women and disadvantaged groups and communities.

Responsibilities (General)

The Deputy Team Leader will be responsible for the programmatic leadership and strategic orientation of all LevizAlbania granting instruments. In close cooperation with LevizAlbania team, DTL will ensure synergy and harmonization of LevizAlbania grants and activities as well as achievement and communication of LevizAlbania results.

Responsibilities/Duties (Summary of key functions)

  • Provides strategic leadership, innovation and quality implementation of all LevizAlbania grant giving instruments and processes.
  • Provides technical expertise during the programmatic planning and implementation of the LevizAlbania’s Yearly Plans of Operation to a high professional standard.
  • Provides technical input into the design, implementation and evaluation of Calls for Proposals and other project activities (i.e.: Democracy Week, Strategic Grants, Rapid Response etc.), across the LevizAlbania portfolio.
  • Supervises and guides the work of long-term experts, in content and technical aspects.
  • Prepares the Terms of Reference and supervises the work of short-term experts.
  • Supports the Team Leader in the implementation and review of LevizAlbania’s Monitoring and Evaluation system.
  • In cooperation with Media & Communication Expert, ensures an active and qualitative communication of project results and communication for development. 
  • Develops and maintains strategic alliances and good relations with media and other stakeholders.
  • Keeps track and establishes communication with other projects supporting local governance, local democracy and civic engagement, aiming to avoid overlaps and ensure synergy.
  • Performs other relevant tasks and duties as needed.

Qualification and experience

  • Advanced university degree (Masters) related to democratic governance, political science, international relations, economics, law, development studies, social sciences, or other relevant fields from most reputable universities.
  • Minimum 7 years of direct work experience in project management capacity.
  • A distinguish record on know how & involvement with CSOs and civic initiatives.
  • Very good knowledge of local governance in Albania
  • Long proven experience in human resources management.
  • Proven experience in strategic planning.
  • Experience in risk management.
  • Demonstrated skills in influencing & leading, negotiation & delegation. 
  • Proven experience in change management.
  • Good work record on decision-making, communication skills, team work.
  • Skilled in delegating, monitoring and accomplishment.
  • Excellent skills in written and spoken English is required, particularly in preparing reports.
  • Flexibility to travel and attend meetings out of normal working hours.

 Compensation offered:

 Remuneration budgeted for the position is as per the industry standards. Offers shall be commensurate with the qualifications, experience and salary history of the selected candidate.

Application procedures:

Eligible candidates interested in this position are requested to apply not later than 18 November 2020 to Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. E' necessario abilitare JavaScript per vederlo. with an update CV and a Cover Letter in English, including three specific references related to this position and an essay (1 page) explaining: why are they the best candidate, what do they bring to LA, and what would be one innovation they would bring to LA. Other supporting documents on the previous experiences are welcomed. Only short-listed candidates will be contacted for interviews.

For more information contact via: Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. E' necessario abilitare JavaScript per vederlo. or landline: +355 44 500 153.

LevizAlbania is an equal opportunity employer and welcomes applications from all interested groups without any discrimination!

Financat Publike Vendore – Raporti: Janar – Qershor

Financat Publike Vendore – Raporti: Janar – Qershor

Financatvendore

Monitorimi i vazhdueshëm i financave publike vendore është një proces i rëndësishëm në vlerësimin e kapacitetit financiar përkundrejt ushtrimit të funksioneve dhe kompetencave të përcaktuara në kuadrin ligjor në fuqi. Ky proces monitorimi merr rëndësi të veçantë në vijim të situatave të vështira me të cilat u përballën bashkitë në fund vitin 2019 (tërmeti i 21 Shtatorit dhe 26 Nëntorit) dhe situata emergjente si pasojë e pandemisë së COVID–19 në fillim vitin 2020.

Mbivendosja e pasojave të tërmeteve me fillimin pandemisë së COVID –19 përballi bashkitë me një situatë dhe vështirësi të paprecedentë, ku dëmeve të lëna pas nga tërmetet ju shtuan dhe efektet e menjëhershme të krizës shëndetësore të shkaktuara nga COVID-19. Bashkitë, si organet qeverisëse më pranë nevojave të komunitetit, ishin në vijën e parë për t’iu përgjigjur nevojave të tyre, veçanërisht mbështetjes së shtresave në nevojë. Përpjekjet për t’iu përgjigjur nevojave të menjëhershme dhe të paparashikuara gërshetuar me vështirësitë në përshtatjen e proceseve për sigurimin e vijimësisë së ofrimit të shërbimeve, vlerësohet të kenë shtuar presionin në financat e bashkive. Studimet e fundit në lidhje me përballimin e situatës së COVID-19 nga bashkitë tregojnë se ndër sfidat dhe vështirësitë më të mëdha me të cilën bashkitë u përballën ishte pikërisht pamjaftueshmëria e burimeve financiare në dispozicion.

Raporti i financave publike vendore paraqet një panoramë të përgjithshme të zhvillimeve në përdorimin e burimeve financiare nga 61 bashkitë në vend, në fund të gjashtëmujorit të parë të vitit 2020. Në total, burimet financiare në dispozicion të bashkive rezultojnë të kenë shënuar rënie vjetore gjatë periudhës në analizë. Kjo rënie u përcaktua gjerësisht nga zhvillimet negative në ecurinë e të ardhurave nga burimet e veta vendore, veçanërisht të ardhurat nga taksat the tarifat vendore. Ndjeshmëri të lartë ndaj goditjes së tërmeteve të fund vitit 2020 (ne 11 bashkitë më të prekura) dhe pandemisë së COVID- 19 paraqitën zëra specifikë, si të ardhurat nga taksa e ndikimit në infrastrukturë, taksa e pronës dhe tarifa e pastrimit. Në të kundërt, transfertat ndërqeveritare të kushtëzuara dhe të pakushtëzuara regjistruan ecuri pozitive gjatë periudhës së konsideruar. Në prani të burimeve financiare në rënie bashkitë ulën shpenzimet në terma vjetorë, kryesisht ato për investime.

Zhvillimet aktuale në financat publike vendore janë në linjë me parashikimet dhe pritshmëritë e paraqitura në studime të ndryshme në lidhje me ecurinë e të ardhurave dhe shpenzimeve të bashkive për vitin 2020 (Ministria e Financave dhe Ekonomisë, 2020.

Kjo prirje rënëse në të ardhurat në dispozicion të bashkive vlerësohet do të vijojë edhe përgjatë vitit 2021, nisur nga projeksionet për tkurrje të ekonomisë vendase (World Bank, 2020) dhe situatës së vështirë më të cilën u përballën qytetarët dhe bizneset përgjatë vitit 2020. Bazuar në këto pritshmëri, situata për qeverisjen vendore paraqitet delikate dhe paraqet vështirësi të shtuara në terma të përballimit financiar të vijimësisë së ofrimit të shërbimeve publike vendore. Ndaj, nevoja për ndërhyrje dhe kujdes të shtuar në menaxhimin financiar, vlerësohet të jetë emergjente.

FINANCAT VENDORE - RAPORTI 6 MUJOR (JANAR - QERSHOR 2020)

Fituesit e konkursit të fotografisë "Aktivizmi virutal gjatë pandemisë COVID19

Fituesit e konkursit të fotografisë "Aktivizmi virutal gjatë pandemisë COVID19

LevizAlbania shpall fituesit e foto-konkursit “Aktivizmit virtual përmes fotografisë gjatë periudhës së distancimit social #Covid19“.

Juria e profesionistëve të fotografisë e përzgjedhur nga LevizAlbania, pasi vlerësoi të gjitha fotografitë e mbërritura gjatë periudhës që konkursi qëndroi i hapur, ka përzgjedhur fotografitë të cilat shpallen fituese.

Fituesit janë përkatësisht, sipas kategorive të listuara më poshtë:

Fotografia me e klikuar në rrjetin social Facebook – Arlis Alikaj

10 Arlis Alikaj

Fotografia me mesazhin më të arrirë – Jurgen Caka

32 Jurgen Caka

Përshtatja më e arrirë e izolimit social – Griseld Hoxha

26 Griseld Hoxha

Fotografia më e mirë (për fotografët profesionistë) – Fatjon Kupi

FatjonKupi

Fotografi të përzgjedhura nga juria që nuk fitojnë cmime por që janë vlerësuar maksimalisht për mesazhin, angazhimin dhe realizimin:

Josiba Osmani

8 Josiba Osmani

Ornela Lundra

23 Ornela Lundra

Në kuadër të Javës së Demokracisë Vendore 2020, LevizAlbania do të organizojë ceremoninë e ndarjes së cmimeve të fotokonkursit më datë 16 Tetor ora 17:00 tek “Reja” në Tiranë (pranë galerisë së arteve).

Fituesit e cmimeve duhet të paraqiten në këtë ceremoni.

LevizAlbania falenderon të gjithë aplikantët në fotokonkursin e organizuar përmes të cilit u synua krijimi i aktiviteteve rekreative gjatë periudhës së izolimit të plotë për ti ardhur sadopak në ndihmë shoqërisë sonë e cila po përjetonte momente të vështira dhe paprecedenta.

JAVA E DEMOKRACISË VENDORE 2020 (12 – 16 TETOR 2020)

JAVA E DEMOKRACISË VENDORE 2020 (12 – 16 TETOR 2020)

Agenda social 01

2020 është një vit i karakterizuar nga një kontekst dinamik. Vendi u përballë me sfida të shkaktuar nga fenomene si tërmeti i 26 nëntorit dhe efektet negative nga kufizimet e shkaktuara nga pandemia Covid19. Gjatë kësaj periudhe shoqëria jonw pasqyroi gjithmonë e më shumë rritje të nevojës për një shoqëri civile energjike dhe të mirëorganizuar, roli i së cilës duhej të adresonte shumë çështje dhe probleme të komunitetit. Këto pritshmëri kanë gjeneruar shumë iniciativa nga aktorë të shoqërisë civile, grupe joformale dhe individë.

Projekti LevizAlbania reagoi ndaj këtyre dy ngjarjeve (tërmeti i nëntorit dhe situatës prej Covid 19)duke përdorur instrumentin e granteve Reagim i Shpejtë, në përgjigje të emergjencës për tërmetin dhe pandemisë Covid19. Aktorët të shoqërisë civile, organizata, grupe informale dhe individë u ftuan të reagonin nëpërmjet iniciativave konkrete në mbështetje të qytetarëve, shoqërisë dhe dhe grupeve më vulnerabël të kalojnë situatën.     

Të gjithë këto hapa të ndërmarrë nga projekti LA ku përfituesit dhe bashkëpunëtorët e tij janë përballur me domosdoshmërinë e analizimit të rolit të shoqërisë civile në situata krize. Cilat janë hapat më të rëndësishëm që duhen ndërmarrë në një situatë që mund të përsëritet? Çfarë duhet të përmirësojë sektori i shoqërisë civile në mënyrë që të mbështesë dhe ndihmojë qytetarët dhe shoqërinë në tërësi në situatë vështirësie në të ardhmen? Çfarë ka ecur keq dhe mirë në qeverisjen lokale? A kanë reaguar ndaj situatës në mënyrë korrekte, të shpejtë dhe me transparencë institucionet publike në nivel vendor? U ndërmorrrën të gjitha hapat për të ndihmuar qytetarët dhe grupet më vulnerabël për të tejkaluar vështirësitë?

Për t'u dhënë përgjigje këtyre pyetjeve, LevizAlbania do të organizojë "Javën e Demokracisë Vendore 2020 - Solidariteti si një formë reagimi ndaj situatave të paparashikuara".

Nëpërmjet #LDV2020, LevizAlbania synon të mbledhë së bashku në diskutime dhe debate publike të gjithë aktorët e përfshirë, nga shoqëria civile te përfaqësuesit e qeverisë lokale, gazetarë, ekspertë dhe artistë. Nisma të mbështetura nga projekti do të sjellin përvojat dhe eksperiencën e tyre gjatë angazhimit me situatën e distancimit social me aktivitete solidare. Shembuj të mirë dhe histori suksesi do të paraqiten gjatë ditëve të #LDV2020.

PROGRAMI I PLOTË I JAVËS SË DEMOKRACISË VENDORE 2020 

VACANCY: DEPUTY TEAM LEADER | Head of Operations

VACANCY: DEPUTY TEAM LEADER | Head of Operations

VACANCY:   DEPUTY TEAM LEADER / Head of Operations

Location:                                      Tirana, Albania

Organization:                              LevizAlbania

Employment Type:                     Full time employment

Application deadline:                 16 October 2020

Background information

“LevizAlbania” (LA) is a project of the Swiss Agency for Development and Cooperation, implemented by three Albanian organizations, Open Society Foundation for Albania (OSFA), Partners Albania and Co-PLAN. The project is in its second phase of implementation (July 2019 – June 2023). LevizAlbania is an innovative project designed to support local democracy in Albania. It is engaged to enhance local democracy by cultivating a locally rooted, demand-driven and influential civil society across the country. At the same time, it will undertake strategic projects and national-level advocacy to enable an environment for an improved local democracy.  LevizAlbania supports NPOs, informal groups and individuals that are active at the local level, interacting with local communities and local institutions. The support is provided through different granting instruments: Demand Driven Grants; Community Action Initiatives, and Rapid Response actions. LevizAlbania in Phase II has introduced the Strategic Grants instrument aiming to provide support to solid organizations and coalitions in fomenting joint actions and strategic advocacy to address systemic challenges, or generating monitoring and knowledge on issues of high public interest. LevizAlbania’s supported interventions during the first year of Phase II have engaged more than 6,300 citizens in becoming active for improved services to their communities, and promoting equality among youth, women and disadvantaged groups and communities.

Responsibilities (General)

The Deputy Team Leader will act as Head of Operations and will be responsible for the strategic orientation and management of all LevizAlbania granting instruments. In close cooperation with LevizAlbania team, DTL will ensure synergy and harmonization of interventions amongst all instruments as well as achievement and communication of LevizAlbania results.

Responsibilities/Duties (Summary of key functions)

  • Provides strategic leadership, innovation and quality implementation of all LevizAlbania grant giving instruments.
  • Provides technical expertise during the programmatic planning and implementation of the LevizAlbania’s Yearly Plans of Operation to a high professional standard.
  • Provides technical input into the design, implementation and evaluation of Calls for Proposals and other project activities (i.e.: democracy week), across the LevizAlbania portfolio.
  • Supervises and guides the work of long-term experts, in content and technical aspects
  • Prepares the Terms of Reference and supervises the work of short-term experts.
  • Supports the Team Leader in the implementation and review of LevizAlbania’s Monitoring and Evaluation system.
  • In cooperation with Media & Communication Expert, ensures an active and qualitative communication of project results and communication for development. 
  • Develops and maintains strategic alliances and good relations with media and other stakeholders.
  • Keeps track and establishes communication with other projects supporting local governance, local democracy and civic engagement, aiming to avoid overlaps and ensure synergy.
  • Performs other relevant tasks and duties as needed.

Qualification and experience

  • Advanced university degree (Masters) related to democratic governance, political science, international relations, economics, law, development studies, social sciences, or other relevant fields from most reputable universities.
  • Minimum 7 years of direct work experience in project management capacity.
  • A distinguish record on know how & involvement with CSOs and civic initiatives.
  • Very good knowledge of local governance in Albania
  • Long proven experience in human resources management.
  • Proven experience in strategic planning.
  • Experience in risk management.
  • Demonstrated skills in influencing & leading, negotiation & delegation. 
  • Proven experience in change management.
  • Good work record on decision-making, communication skills, team work.
  • Skilled in delegating, monitoring and accomplishment.
  • Excellent skills in written and spoken English is required, particularly in preparing reports.
  • Flexibility to travel and attend meetings out of normal working hours.

Compensation offered:

Remuneration budgeted for the position is as per the industry standards. Offers shall be commensurate with the qualifications, experience and salary history of the selected candidate.

Application procedures:

Eligible candidates interested in this position are requested to apply not later than 16 October 2020 to Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. E' necessario abilitare JavaScript per vederlo. with an update CV and a Cover Letter in English, including three specific references related to this position. Other supporting documents on the previous experiences are welcomed. Only short-listed candidates will be contacted for interviews.

For more information contact via: Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. E' necessario abilitare JavaScript per vederlo. or landline: +355 44 500 153.

LevizAlbania is an equal opportunity employer and welcomes applications from all interested groups without any discrimination!

PETICION QYTETAR DREJTUAR BASHKISË DURRËS

PETICION QYTETAR DREJTUAR BASHKISË DURRËS

 

120129300 175680034042791 6980142429212001015 o

Në kuadër të projektit “Qytete të sigurta për gratë dhe vajzat” me mbështetjen financiare të Leviz Albania, një projekt i Agjencisë Zvicerane për Zhvillim dhe Bashkëpunim, SDC, është nënshkruar një  peticion nga 300 banorë, 162 femra dhe 138 meshkuj që banojnë pranë zonës së Stadiumit, në Durrës.

Grantmarrësja individuale Livia Kreko ka dorëzuar në bashki kërkesën me objekt: “Shqyrtimi i Peticionit në mbrojtje të interesave publike, në kuadër të projektit “Qytete të sigurta për gratë dhe vajzat” për marrjen e masave për realizimin e investimeve të menjëhershme për përmirësimin e sistemit të ndriçimit publik në rrugët: “Abaz Çelkupa“, “Hysen Kërtusha“ dhe “Mujo Ulqinaku“ në lagjet Nr.12 dhe Nr.16, drejtuar Këshillit Bashkiak dhe Kryetarit të Bashkisë Durrës.

Kërkesat specifike në peticion që iu adresuan Bashkisë Durrës si organi kompetent janë:

1. Të marrë masa për realizimin e investimeve të menjëhershme për përmirësimin e sistemit të ndriçimit publik në rrugët: Abaz Çelkupa, Hysen Kërtusha dhe Mujo Ulqinaku në lagjet nr.12 dhe nr.16.

2. Të përfshihet në planifikimin e buxhetit 2021-2023 investime të drejtpërdrejta me shërbimin e ndriçimit publik për të gjithë qytetin, në vlerë më të lartë nga ajo e parashikuar.

3. Investimet e reja të jenë projekte për ndriçim eficient dhe inteligjent te përdorimit të energjisë alternative, për të ulur shkarkimin e karbonit në mjedis.

4. Investimet e reja të jenë në përputhje me objektivin e Planit të Veprimit për Barazinë Gjinore 2018-2020 që përcakton: “Të përfshihet prespektiva gjinore në procesin e planifikimit dhe zbatimit të projekteve e iniciativave në zhvillimin urban, transport e mjedis”.

Livia Kreko po zbaton nismën individuale “Qytete të sigurta për gratë dhe vajzat“ mbështetur nga LevizAlbania përmes Thirrjes për Aplikime Nr.6.

VACANCY: Office Assistant @LevizAlbania

 

Offie asistant

VACANCY: Office Assistant

Location:                                        Tirana, Albania

Organization:                                 LevizAlbania

Employment Type:                        Full time employment

Application deadline:                   16 July 2020

Background information

“LevizAlbania” (LA) is a project of the Swiss Development Cooperation, implemented by the Consortium of three Albanian organizations, Open Society Foundation for Albania (OSFA), Partners Albania and Co-Plan for the period 2019 - 2023. LevizAlbania is an innovative project designed to have a catalytic effect on local democracy in Albania. It will enhance local democracy by cultivating a locally rooted, demand-driven and influential civil society at sub-national level across the country.

Responsibilities (general)

OA manages the Office administration and provides support for all employees of the project. She/he is responsible for the office administration, managing the cash box, internal office coordination, support staff and supervise non-professional project staff. She/he must be able to work independently as well as in the group, as part of the office staff. OA must fulfill the responsibilities described below independently, with minimal supervision.

Duties

Office Administration (50%)

  • Responsible for the day-to-day running of the project office;
  • Management of inventory and office correspondence;
  • Responsible for purchases;
  • In charge for coordinating the procurement procedure & document’s file;
  • Manages Office database and services related to communication technology and information as required;
  • Manages, develops and organizes office documentation. Manages and keeps records for copy of every document produced in the office or related to office operation;
  • Responsible for the management of the protocol book and Team Leader decisions;
  • Develops and maintains office archive and office library;
  • Responsible for organizing office activities, staff meetings, hosting visitors;
  • Gives and distributes information about the activity of the project and its partners;
  • Keeps the minutes of staff meetings, Consortium meetings, Grants Board meetings and other Office and Project related meetings.
  • Coordinate the communication and the relationship with the landlord;
  • Manages fuel consumption and coordinates with the driver and finance.

 Office Coordination and staff support (50%)

  • Coordinates the personnel issues and transportation as required;
  • Coordinates and collaborates with staff office to address specific needs related to office equipment, communication and access to information;
  • Translation support for office documents as required;
  • Provides logistics and coordinates administrative support for training, assists Short Term Experts in their activity and support other events or activities as well;
  • Contributes to Grants Program administrative and logistic coordination.
  • Assists the finance in gathering information, relevant to financial matters and personnel administration;
  • Facilitates the administrative and logistic aspects of all processes of Granting scheme: application phase, competition ideas, evaluation, decision making and contracting, implementation and reporting;
  • Responsible for all documentation related to Open Calls and registration of applicant files;
  • Registers all applicants in the GMS system;
  • Acts as executive assistant of the Team Leader;
  • Develops and maintains professional contacts with third parties related to office services, equipment, and other services;
  • Carries out any other duties as assigned by the Team Leader.
  • Manages and oversees driver and cleaning services

Education: University degree in economic studies.

Experience

  • Minimum 3 years working experience in Finance or office assistance;
  • Previous experience with procurement procedures (highly preferable).

Knowledge and professional skills and personal

  • Very good coordination skills (individual and group);
  • Ability to work in a team (communication, division of resources and capacity, etc.);
  • Good skills of time management;
  • Working knowledge of English writing and speaking;
  • Good skills in computer programs (Microsoft Office package etc.)

 Language Requirements: Strong skills in written communications in English particularly in issue-based papers and reporting; Excellent spoken English is also required.

Compensation offered: Remuneration budgeted for the position is as per the industry standards. Offers shall be commensurate with the qualifications, experience and salary history of the selected candidate.

APPLICATION PROCEDURES: The application should include a cover letter and the CV in English. Other supporting documents are welcomed. Please indicate in e-mail subject specification about your application: Application – Office Assistant - Name Surname. The application should arrive not later than 16 July 2020 via email to: Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. E' necessario abilitare JavaScript per vederlo..

Only short-listed candidates will be contacted for interviews.

 LevizAlbania is an equal opportunity employer and welcomes applications from all interested groups without any discrimination!

02 LA Footer ANG

Bashkitë nuk paguajnë kontratat e rrugëve, 47% e borxheve në zërin “Investime”

Bashkitë nuk paguajnë kontratat e rrugëve, 47% e borxheve në zërin “Investime”

Bashkitë kanë thelluar borxhet gjatë vitit 2019, duke qenë të paafta të paguajnë kryesisht detyrimet për punët e kontraktuara në infrastrukturë. Ministria e Financave evidenton në Raportin e Buxhetit Faktik 2019, të dorëzuar tashmë në Kuvend, se 47% e totalit të detyrimeve të papaguara që pushteti vendor ka, i përket zërit të “Investimeve”. Në total, ky borxh kontabilizohet për vitin 2019 në 8.1 miliardë lekë.

“Në kuadër të evidentimit të detyrimeve të prapambetura të krijuara rishtazi, si dhe monitorimit të shlyerjes së tyre, Ministria e Financave dhe Ekonomisë ka vazhduar monitorimin e tyre edhe përgjatë vitit 2019. Për periudhën deri në dhjetor të vitit  2019, rezulton se stoku i detyrimeve të prapambetura në fund të muajit dhjetor 2019, i cili parashikohet të shlyhet në një periudhë afatmesme është rreth 8.1 miliard lekë.  Vlera neto e stokut të detyrimeve të prapambetura është rritur me rreth 1.9 miliard lekë, krahasuar me vlerën e detyrimeve të raportuar në tremujorin e tretë të vitit 2019, dhe është rritur me rreth 1.4 miliard lekë krahasuar me stokun e detyrimit në fund të vitit 2018”, vlerëson dikasteri i Financave në raportin dërguar deputetëve.

Sipas kategorive, zëri “Investime” zë peshën më të madhe të stokut të detyrimeve me rreth 47%, “Mallra dhe Shërbime” me rreth 23%, “Vendime Gjyqësore” me rreth 13%, dhe “Të tjera” me rreth 11%. Në raport shpjegohet se pesha që zë stoku i detyrimit të mbetur në kategorinë “Vendime Gjyqësore” është ulur në 13%, krahasuar me tremujorin e tretë të vitit 2019 që ishte 17%, ndërkohë që pesha që zë stoku i detyrimit të mbetur në kategoritë e tjera mbetet thuajse në të njëjtat nivele.

Detyrimet e prapambetura vjetore, sipas kategorive (ne %)

Ministria e Financave thekson se sipas informacionit të njësive të vetëqeverisjes vendore, stoku i detyrimit të mbetur është rritur ndjeshëm për arsye të cilat lidhen më së shumti me procedurat e likuidimit për mbylljen e vitit fiskal dhe gjithashtu një pjesë e detyrimeve janë krijuar si pasojë e fatkeqësisë natyrore të ndodhura gjatë tremujorit të katërt të vitit  2019. Detyrimet e krijuara rishtazi lidhen kryesisht me kategorinë “Investime”, “Mallra dhe Shërbime” dhe “Vendime Gjyqësore”.

“Në përbërjen e detyrimeve për investime peshën më të madhe e zënë investimet për infrastrukturën vendore, dhe rikonstruksion ndërtesash. Megjithatë, një pjesë e detyrimeve të krijuara deri në dhjetor 2019 janë në proces likuidimi dhe ndërkohë pritet likuidimi i plotë i tyre në periudhën në vazhdim”, theksohet në raport.

Të dhënat e detajuara në Ministrisë së Financave, të paraqitura në grafikun e mëposhtëm tregojnë ecurinë e detyrimeve të prapambetura përgjatë periudhës 2015-2019. Siç vihet re nga kurba, ka pasur një luhatje të tyre nga njëri vit në tjetrin. Në fund të vitit 2015, vlera e detyrimit ka qenë në shumën 11.8 miliardë lekë, shumë  e cila ka ardhur duke u ulur. Por në vitin 2019, stoku i borxhit u rrit sërish nga 6.7 miliardë lekë në vitin 2018 në 8.1 miliardë lekë një vit më pas. Një detyrim i mbartur për këtë vit, që ligjërisht pushteti vendor është i detyruar ta shlyejë, por që praktikisht do ta ketë shumë të vështirë, duke pasur parasysh efektet e pandemisë, që ka goditur jo pak buxhetin e bashkive.

IMAZH 2

Duke iu referuar detyrimeve në total, rezulton se bashkia e cila ka vlerën më të lartë të detyrimeve të lindura është Bashkia Tiranë, me një vlerë prej 1.7 miliardë lekë në total, e ndjekur nga Bashkia Kavajë me vlerë prej 766.2 milionë lekë, Bashkia Kamëz me vlerë 408.3 milionë lekë, Bashkia Pogradec me vlerë 404.5 milion lekë, Bashkia Lezhë me vlerë 360.5 milion lekë.

Stoku i detyrimit të mbetur i Bashkisë Tiranë zë peshën më të madhe ndaj totalit të detyrimit në masën 22%. Në grafikun e mëposhtëm, që reflekton të dhënat zyrtare të Ministrisë së Financave paraqitet detyrimi për frymë sipas bashkive. Vihet re se, Bashkia Kavajë është bashkia me detyrimin më lartë për frymë, e ndjekur nga bashkia Konispol, Poliçan, Finiq, Rrogozhinë dhe Libohovë.

IMAZ 3

Pandemia “godet” buxhetin e bashkive

Pandemia e COVID 19 ka tronditur jo pak buxhetin e pushtetit vendor. Të dhënat e Ministrisë së Financave tregojnë se për 8 mujorin e parë të këtij viti, të ardhurat e 61 bashkive në vend janë në nivele të ulëta. Kështu, për periudhën janar-gusht 2020, vendorët mblodhën 14.9 miliardë lekë, me rënie 2.4 miliardë lekë kundrejt të njëjtës periudhë të një viti më parë. Sipas dikasterit të Financave, Në 8 mujorin e vitit 2019, vendorët arkëtuan 17.3 miliardë lekë të ardhura.

IMAZ 4

IMAZ 5

Ekspertët shpjegojnë se një ecuri e tillë është pasojë e karantinës në muajt mars e prill, si dhe ndikimit që pandemia e COVID 19 vijon të japë në ekonominë e gjithësecilit dhe atë të përbashkët. “Fakti që bizneset kanë qenë mbyllur do të thotë që nuk kanë pasur aktivitet dhe nuk kanë gjeneruar fitim, rrjedhimisht nuk janë paguar taksa e tatime. Nga ana tjetër, edhe përkeqësimi i situatës financiare të familjeve ka ndikuar dhe kjo është përkthyer në pamundësi për të paguar. Disa bashki kanë bërë shtyrje të pagesës së taksave apo edhe heqje të disa taksave. Por kjo nuk ka dhënë ndonjë rezultat të madh, pasi janë ndihmuar kryesisht kategori si pensionistët, njerëzit me ndihmë ekonomike, impakti i kontributit të së cilëve në totalin e taksave është i vogël”, argumenton për Porta Vendore Merita Toska, eksperte për financave vendore.

Qartazi duket se me një performancë të tillë në pjesën më të madhe të vitit buxhetor dhe më një pandemi, fundi i së cilës ende nuk dihet, 61 bashkitë nuk do ta kenë të lehtë të ushtrojnë funksionet e tyre dhe jo më të paguajnë borxhet, të cilat nuk kanë arritur t”i zerojnë as në periudha më të “lumtura”. 

Burimi PortaVendore

Devijimi i lumenjve të Matit për interesa të HEC-ve dënon me thatësi fshatrat malorë

Pëgatiti: Fatjona Mejdini

Gjatë dy muajve të pandemisë si pasojë e COVID-19, banorët e fshatrave të thellë malorë të njësisë administrative Derjan dhe Rukaj në Bashkinë e Matit ndërprenë protestën e nisur që në janarin e vitit 2019 kundër ndërtimit të dy hidrocentraleve që e marrin ujin nga kjo zonë.

Por kompania Seka Hydropower sh.p.k., e cila në tetor të vitit 2018 ka marrë të drejtën nga Këshilli Kombëtar i Territorit për të ndërtuar hidrocentralet e Sekës dhe Zajsit në zonën malore të Bashkisë së Matit dhe asaj të Mirditës, vijoi e pashqetësuar punën.

Në fund të majit gjithsesi, kur liria e lëvizjes u rikthye, një përfaqësi e banorëve të zonës mbërritën në fshatin Melth dhe Zall-Gjoçaj për t`u përballur me ekskavatorët e kompanisë, të cilët vijonin punën të pashqetësuar. Në emër të ndërtimit të hidrocentraleve ata tashmë kishin prishur një pjesë të peizazhit të zonës dhe ndotur përroin që buron nga fshati Zall-Gjoçaj - pjesë e Parkut Kombëtar Lurë-Mali i Dejës.

Melthi dhe Zall-Gjoçaj janë fshatra të vegjël malorë në brigjet e këtij përroi, ku historikisht buron uji i maleve, të cilin banorët e përdorin për ta pirë, ushqyer bagëtinë dhe peshkuar troftë.

Si pasojë e ndërtimit të dy hidrocentraleve, duke shfrytëzuar degët e lumenjve Urak dhe Zalli i Melthit, jo vetëm këto dy fshatra, por edhe të tjerë, si ai i Rukajt, Prellit, Rremullit, Derjanit, Urxallës, Bardullejit, Dukagjinit, Gjoçajt, Lamit të Madh, rrezikojnë të humbasin burimet e tyre ujore. Ndërkaq nga ky projekt preket dhe njësia administrative Selitë në Bashkinë e Mirditës, duke përllogaritur se afërsisht 20 fshatra në të dyja bashkitë janë të rrezikuar të dënohen me thatësirë.

Në mënyrë që uji i lumenjve të shkojë në turbinat e hidrocentraleve që po ndërtohen, kompania është duke futur segmente të degëve të tyre nëpër tuba, duke i transferuar ato përmes tuneleve, duke e devijuar kështu rrjedhën natyrale të ujit dhe dënuar banorët me thatësi.

Adem Gjikola nga fshati Gjoçaj prej 15 vitesh merret me rritjen e bletëve, të cilat mund të ushqehen me mbi 200 llojet e bimëve mjekësore që gjenden në malet përreth.

Por, sipas tij, gjelbërimi i të gjithë zonës do të thahet nga futja e ujit nëpër tuba dhe ata, jo vetëm nuk mund të zhvillojnë më aktivitetet që iu sigurojnë jetesën, por do të detyrohen të shpërngulen nga zona.

“Ndikimi i hidrocentraleve është i tmerrshëm, sepse do të thahet natyra, sepse nga këta lumenj avullon uji në natyrë dhe gjelbëron gjithë vendin. Pa ujë, jo vetëm bleta që nuk jeton, por dhe jetët tona këtu vendosen në pikëpyetje”, - thekson ai.

Sipas tyre, protesta dhe ndalimi me forcë i punimeve është e vetmja rrugë që iu ka mbetur për të rezistuar. Të gjitha institucionet vendimmarrëse i kanë hapur rrugë ndërtimit të këtyre dy hidrocentraleve që pritet të prodhojnë së bashku 14,926 KW energji.

Kjo nismë gjithashtu mbështetet edhe nga Bashkia e Matit.

Të ndodhur përpara kësaj situate, banorët kanë bërë një padi pranë Gjykatës Administrative në Tiranë për të anuluar ngritjen e hidrocentraleve, e cila është ende duke u shqyrtuar.

Në të banorët theksojnë se nuk janë konsultuar nga kompania për ndërtimin e kësaj vepre dhe se ajo shkon në kundërshtim me interesat e tyre. Në nëntor të vitit 2019 kjo gjykatë rrëzoi kërkesën e banorëve të zonës për ndalimin e punimeve të firmës deri në vendimin final.

Mes ujit, pa ujë

Për të mbërritur në fshatrat malorë të njësisë administrative të Derjanit në skajet e Bashkisë së Matit, kufizuar nga bashkitë e Mirditës dhe Dibrës, nuk është e lehtë.

Rruga e shtruar arrin deri në fshatin Shqefën, 20 kilometra në veri të qytetit të Burrelit.

Nga aty udhëtimi drejt fshatrave Urxallë, Dukagjin, Gjoçaj, Melth dhe Zall-Gjoçaj, që preken më së shumti nga devijimi i rrjedhës së lumenjve, është i mundur vetëm përmes makinave që ecin jashtë rruge.

Rruga përshkohet nga male të larta, gjelbërim i dendur, përrenj të kristaltë dhe fshatra, ku ngrenë kryet kullat 100-vjeçare, tradicionale të zonës.

Izolimi dhe mungesa e infrastrukturës ka bërë që në fillimin e viteve `90 kjo zonë të përballet me një emigrim masiv të banorëve drejt Greqisë dhe Italisë, por po kështu dhe një migrim të brendshëm të tyre drejt zonave periferike të Tiranës, si Kamza.

Por një nga problemet më të mprehta që banorët e kësaj zone kanë hasur është mungesa e ujit. Prej 30 vitesh ata kurrë nuk kanë pasur ujë të rrjedhshëm në shtëpitë e tyre.

Banorët e fshatrave të Matit të cilët kundërshtojnë marrjen e burimeve ujore të zonës: Foto: Fatjona Mejdini

Ilir Likola nga Dukagjini thotë se e ka kaluar jetën rrugëve të emigracionit, për shkak se fshati i tij nuk ofron asnjë mundësi për jetesë normale.

“Jemi plotësisht të izoluar, pa rrugë, qendër shëndetësore, madje zona as nuk mbulohet nga telefonia celulare. Mospasja e ujit nëpër shtëpi na e bën gjendjen edhe më të vështirë.

Gjithë shpresa jonë ishte të furnizoheshim nga burimi i Zall-Gjoçajt, por tani ai ujë do të kalojë për nevoja të hidrocentraleve”, - thekson ai.

Kryetari i Bashkisë së Matit, Agron Malaj, e kundërshton këtë qëndrim. Prej kohësh ai është shigjetuar nga banorët e zonës se ka vendosur interesat e kompanisë që do të ndërtojë hidrocentralet e Sekës dhe Zajsit përpara interesave të tyre.

Por Malaj thekson se ndërtimi i këtyre dy hidrocentraleve nuk i pengon planet e Bashkisë së Matit për të ndërtuar një ujësjellës që do ta marrë ujin pikërisht nga burimi i Zall-Gjoçajt.

Sipas tij, ky ujësjellës do të furnizojë rreth 10 mijë banorë në 17 fshatra të njësive administrative Derjan, Rukaj dhe Macukull dhe do t`i sigurojë qytetit të Burrelit po kështu ujë 24 orë pa ndërprerje, nga katër që ka aktualisht.

“Hidrocentralet nuk e dëmtojnë planin tonë për ujësjellësin që tani është në fazën finale dhe do të bëjë të mundur që banorët e këtyre fshatrave pas 30 vitesh të kenë më në fund ujë në shtëpitë e tyre”, - thekson ai.

Kryetari i Bashkisë së Matit thekson se burimi i Zall-Gjoçajt është i pasur me ujë dhe vetëm një pjesë e vogël e tij do të shfrytëzohet nga firma që po ndërton hidrocentralin.

Ëndrra me turizëm

Banorët e zonës refuzojnë ta trajtojnë revoltën e tyre ndaj autoriteteve vetëm si një çështje të furnizimit më ujë të pijshëm. Sipas tyre ndërtimi i hidrocentraleve dëmton potencialin e zonës për të zhvilluar turizmin, nevojat e zhvillimit të bujqësisë dhe rezervën e nevojshme ekologjike që e mban zonën të gjelbëruar.

Agim Koleci, një 52-vjeçar nga fshati Melth, emigroi në vitin `91 drejt Greqisë për të siguruar një të ardhme më të mirë për veten dhe fëmijët. Pas 17 vitesh emigrimi aty ai u vendos në Kamzë, por gjithmonë me ëndrrën se një ditë do të mund të kthehej për të jetuar në fshatin e tij mes maleve, gjelbërimit dhe ujërave të kristalta.

“Gjyshi im më ka lënë trashëgimi në Melth një kullë të ndërtuar në vitin 1938 dhe vitet e fundit kam menduar ta restauroj dhe ta kthej në bujtinë për pushuesit. Por tashmë ujërat që rrjedhin nga mali në këmbët e fshatit Melth do të futen nëpër tuba dhe zona do të dënohet me vdekje, duke u tharë e mbetur e shkretë”, - thotë ai.

Fshati Zall-Gjoçaj pak metra larg Melthit është shpallur Park Kombëtar i kategorisë së dytë që prej vitit 1996, duke pasur elemente karakteristike të florës pishën dhe arrninë, dhe ato të faunës si ariun, ujkun, kaprollin, shqiponjën dhe gjelin e egër. Në nëntor të vitit 2018, parku i Zall Gjoçajt iu bashkëngjit parkut të Lurës, duke formuar atë që sot quhet Parku Kombëtar Lurë-Mali i Dejës i shtrirë mes Bashkisë së Matit dhe asaj të Dibrës me një sipërfaqe prej më shumë se 20 mijë hektarësh.

Por në brendësi të këtij parku kompania Seka Hydropower sh.p.k., ka nisur punimet me ekskavatorë për të devijuar rrjedhën natyrore të ujërave, duke shkaktuar zhveshje të peizazhit dhe ndotje të përrenjve malorë përmes.

Plani i përgjithshëm vendor i Bashkisë së Matit, i miratuar në nëntor të vitit 2017, gjithashtu e konsideron njësinë administrative të Derjanit si të përshtatshme për turizëm, nisur nga monumentet gjeonatyrore, duke përfshirë malet e larta, ujëvarat, kanionet e Flimit dhe të Urakës, deri te monumentet e kulturës, si kullat 100-vjeçare të zonës.

Selman Pasha së bashku me gruan e tij jeton në një kullë 300-vjeçare në fshatin Gjoçaj.

Asnjë prej 12 fëmijëve të tij nuk jeton me të dhe perspektiva e turizmit në zonë është e vetmja shpresë se ata do të kthehen një ditë.

“Me planet e qeverisë për të na marrë ujin për hidrocentrale, jo vetëm që kjo zonë nuk ka asnjë perspektivë për turizëm, por edhe ne do të detyrohemi të largohemi duke e lënë kullën dhe gjithçka tjetër të shkretë”, - thotë ai.

Prej disa vitesh tashmë ndërtimi i hidrocentraleve të vogla në rrjedhat e lumenjve po shkakton kundërshtim dhe alarm te banorët, të cilët përballen me humbjen e mjeteve të jetesës dhe detyrohen të shpërngulen nga zonat ku kanë jetuar historikisht.

Miratimi dhe ndërtimi masiv i këtyre hidrocentraleve nisi në fund të viteve 2000, por dhe me ardhjen në pushtet të qeverisë Rama në vitin 2013 licencat për ngritjen e tyre nuk u ndalën.

Në afro gjashtë vite kjo qeveri dha rreth 100 licenca hidrocentralesh të reja, në një kohë kur 60 prej tyre kanë qenë nën 2MW, të konsideruara të paleverdishme për prodhimin e energjisë krahasuar me koston e madhe që shkaktojnë në mjedis.

Në verën e vitit 2018 kryeministri Rama deklaroi se në Shqipëri nuk do të ndërtohen më hidrocentrale të vogla nën 2MW. Pak ditë më parë, gjatë prezantimit të projektit të hidrocentralit të Skavicës në kaskadën e lumit Drin, Rama përsëriti se HEC-et e vogla në vend kishin qenë një praktikë e dëmshme.

“Ato në shumë raste kanë funksionuar si shushunja që thithin pikërisht gjakun e organizmit të vendit duke lënë shpeshherë toka të tëra pa burimin e nevojshëm ujor, duke lënë shpeshherë komunitete pa mundësinë për të punuar tokën si rezultat i tharjes së burimit, duke bërë dëme të mëdha edhe nga pikëpamja e ekosistemit”, - theksoi ai.

Ajo që kryeministri harroi të theksonte është se këto shushunja janë duke kërcënuar aktualisht jetën dhe të ardhmen e banorëve të Matit dhe Mirditës dhe askush nuk po bën asgjë për ta ndalur këtë shkatërrim.

Prodhimi i energjisë në vend:

Në tremujorin e parë të këtij viti prodhimi neto i energjisë në vend arriti vlerën 1.546 GWh. Pjesa më e madhe e këtij prodhimi, në masën 51,6%, erdhi nga hidrocentralet private dhe koncesionare dhe 48% nga hidrocentralet publike në vend. Vlen për t`u shënuar se vetëm 0.4% e energjisë në këtë tremujor u gjenerua nga burime të tjera alternative energjie.

Vetëm në fundin e muajit maj iu hap rruga ndërtimit të një parku fotovolatik në zonën e Karavastasë, një investim prej 100 milionë eurosh nga kompania franceze Voltalia me një kapacitet prodhimi prej 140 MW. Kjo nismë pritet t`i hapë rrugë diversifikimit të energjisë në vend.

WEBINAR: Ndërtimi i urave të komunikimit midis gazetarëve dhe aktorëve të shoqërisë civile në nivel lokal

LevizAlbania Webinar Media dhe Shoqeria Civile

LevizAlbania, projekti i Agjencisë Zvicerane për Zhvillim dhe Bashkëpunim SDC, zbatohet nga konsorciumi I tre organizatave shqiptare, Fondacioni Shoqëria e Hapur për Shqipërinë, Partnerët Shqipëri për Ndryshim dhe Zhvillim dhe Co-PLAN Instituti për Zhvillimin e Habitatit.

Shoqëria civile në Shqipëri e ka rritur rolin e saj ndikues në vendosjen e proriteteve për institucionet e qeverisjes vendore, por edhe të asaj qendrore, duke u mbështetur në eksperiencën dhe angazhimin e saj, qoftë në pikëpamje teorike e hulumtuese ashtu edhe në pikëpamje të përçimit të zërit dhe interesave të komuniteteve dhe qytetarëve. Media nga ana tjetër është shquar për një rol aktiv në ushtrimin e presionit ndaj institucioneve, duke përdorur elementin e mbërritjes së mesazheve të veta në publikun e gjerë dhe duke ndikuar në formësimin e perceptimit publik për çështje të ndryshme.

Në këtë këndvështrim, ka një potencial të madh në krijimin e sinergjive mes aktorëve të shoqërisë civile, të kuptuar si organizata apo aktivistë për çështje të ndryshme me rëndësi për qytetarët dhe publikun, dhe medias. Aktualisht këto dy shtylla të shoqërisë shqiptare kanë pasur shumë pak pika ndërveprimi, por edhe atëhere kur ndërveprimi ka ndodhur, ka qenë në përmasa më tepër spontane dhe të pastrukturuara, se sa me një plan të mirëfilltë bashkëpunimi, me përfitime të ndërsjellta. Nevoja për të krijuar një sinergji dhe bashkëpunim ndërveprues midis aktorëve të shoqërisë civile dhe medias, mbetet një cështje e cila vijon të ketë nevojë për përmirësim dhe zhvillim të mëtejshëm. Qasja aktuale e kësaj  marrëdhënie u evidentua edhe më shumë përgjatë periudhës së pandemisë Covid19, ku bashkëpunim mund të ishte kthyer në motor ndryshimi dhe advokimi të nevojave të komuniteteve në mbarë vendin.Nëse flasim për nxietjen dhe angazhimin e komuniteteve, atëherë roli i medias vendore dhe aktivistëve në nivel komunitar, bëhet shumë më i rëndësishëm.

Këto çështje janë të nevojshme të ngrihen dhe diskutohen mes aktorëve të shoqërisë civile, gazetarëve të njohur të vendit dhe qytetarë aktivistë, apo aktorëve të tjerë, pse jo edhe të institucioneve, përfshi qeverisjen vendore.

Për të adresuar këtë çështje LevizAlbania do të organizojë takimin virtual (webinar) me temë: “Ndërtimi i urave të komunikimit midis gazetarëve dhe aktorëve të shoqërisë civile në nivel lokal”.

Objektivat e aktivitetit:

  • Nxitja e debatit mbi rolin e shoqërisë civile dhe medias në përpjekjet për advokim komunitar;
  • Organizimi i platformave ndërvepruese mes medias dhe shoqërisë civile
  • Evidentimi i problematikave, shembujve të mirë dhe mënyrave të reja të ndërveprimit dhe koordinimit mes shoqërisë civile dhe medias
  • Njohja e grantmarrësve të LA me elemente të përdorimit të medias si mjet për advokim

Webinar do të jetë i ndarë në dy panele dhe do të synojë të adresojë:

  1. Problematikat e kontekstit aktual
  2. Rëndësia e bashkëpunimit midis medias dhe aktorëve të shoqërisë civile
  3. Problematikat e bashkëpunimit
  4. Modele suksesi
  5. Perspektiva dhe hapat e nevojshëm për tu ndërmarrë

Secili nga panelet do të moderohet nga një expert i angazhuar në media dhe shoqërinë civile, dhe do të ketë në përbërje si agazetarë ashtu edhe përfaqësues të shoqërisë civile, të cilët do të sjellin këndvështrimin e tyre mbi çështjet për diskutim.

Panelet do të zhvillohen përmes një platforme on-line dhe do të sigurohet pjesëmarrja e shoqërisë civile, gazetarëve të ndryshëm, studentëve të gazetarisë, aktivistëve, etj. Veprimtaria do të jetë e hapur për tu ndjekur nga të gjithë që shprehin interes për të aksesuar. Paneli parë do të jetë me një diskutim të mbyllur, ndërsa paneli i dytë do të jetë i hapur për pyetje dhe komente nga të gjithë ndjekësit e diskutimit on-line.

Për tu bërë pjesë e këtij WEBINAR mjaft interesant do të duhet të regjistroheni dhe të merrni të dhënat e aksesimit në të. Për tu regjistruar në këtë ëebinar mjafton të klini në link këtu: https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_T0EQgcnORxCg2G_U4qnsng

Programi i Aktivitetit:

Sesioni 1

Ndërtimi i urave të komunikimit midis gazetarëve dhe aktorëve të shoqërisë civile (konteksti aktual, nevojat për ndryshim, përmirësimi në të ardhmen).

Moderator:

Lutfi Dervishi

10:30  - 10:45

Hyrja dhe një prezantim nga moderatori, Lutfi Dervishi

10:45 – 11.30

Diskutim me panelistët dhe ekspertë e fushës së gazetarisë dhe shoqërisë civile

Sesioni 2

Relevanca e gazetarisë përgajtë pandemisë Covid_19

Moderator:

Blendi Salaj

11:30 – 11:45

Hyrja dhe një prezantim nga moderatori, Blendi Salaj

11:45 – 12:15

Elisa Gjerani – Kryeredaktore e platformës PortaVendore

Geri Emiri – Gazetar dhe aktivist i shoqërisë civile

Olsi Nika – EcoAlbania

12:15 – 13:00

Diskutim me aktivistët dhe gazetarët lokal (Si do ndodhi??)

13:00 – 13:10

Konkluzionet

THIRRJA 7 – TË KUALIFIKUARIT PËR NË KONKURSIN E IDEVE

THIRRJA 7 – TË KUALIFIKUARIT PËR NË KONKURSIN E IDEVE

KI Kualifikuar TH7

 

LevizAlbania, projekti i Agjencisë Zvicerane për Zhvillim dhe Bashkëpunim SDC që zbatohet nga konsorciumi i tre organizatave “Shoqëria e Hapur për Shqipërinë“, “Partnerët Shqipëri për Ndryshim dhe Zhvillim“ dhe “Co-PLAN Instituti për Zhvillimin e Habitatit“, shpalli thirrjen për aplikime në datë 15 Korrik 2020, thirrje që qëndroi e hapur deri më datën 5 Gusht 2020.

Thirrjes së LevizAlbania e cila pati tre drejtime kryesore, aktorët e shoqërisë civile, individët dhe grupimet informale iu përgjigjën me 319 aplikime në total, përmes të cilave synohej forcimi i demokracisë vendore dhe përmirësimi i performancë së qeversisjes vendore.

Projekti LevizAlbania kaloi në procesin e vlerësimit të 319 koncept idetë, prej të cilave 83 ide të gjeneruara prej aktorëve të shoqërisë civile janë kualifikuar për në fazën pasuese, atë të Konkursit të Ideve.

LevizAlbania do të zhvillojë tre konkurse të ideve përkatësisht në datat 5, 6 dhe 7 Tetor 2020, informacioni i detajuar për të cilat do ti përcillet aplikantëve të kualifikuar në rrugë zyrtare elektronike.

Për të mësuar më shumë rreth koncept ideve të kualifikuar për në fazën e Konkursit të Ideve, gjeni më poshtë dy materialet PDF të ndarë dy kategori: a) OJF dhe b) Individët dhe Grupime Informale.

ORGANIZATAT JO FITIMPRURËSE - KONCEPT IDETË E KUALIFIKUARA PËR NË KONKURSIN E IDEVE - THIRRJA 7

INDIVIDË DHE GRUPIME INFORMALE - KONCEPT IDETË E KUALIFIKUARA PËR NË KONKURSIN E IDEVE - THIRRJA 7

LevizAlbania falenderon aplikantët e shumtë të Thirrjes Nr.7 dhe inkurajon të gjithë aplikantët që nuk janë kualifikuar në këtë thirrje të aplikojnë në thirrjet e ardhshme të projektit LevizAlbania.

#LevizAlbania #LevizPërDemokracinëVendore #Thirrja7 #KonkursiIdeve #TeKualifikuarit

Pazari i Ri, Pallati Nr. 74, Kati 2, Tiranë

+355 44 500 153