Arsyetimi i Propozimit:
Komuniteti i njerezve qe nuk degjojne në Shqipëri përballet me vështirësi për të marrë pjesë plotësisht në jetën e shoqërisë për shkak të barrierave të shumta, kryesisht te aksesit ne informacion ne gjuhën e shenjave shqipe. Përmes sigurimit të përditshëm të aksesit në informacion dhe delegimit të nevojave të tyre jetësore të shkaktuara nga situata e pandemisë COVID-19, projekti do të informojë dhe ndërgjegjësojë këtë komunitet me njohuri mbi: masat parandaluese, mbrojtëse ndaj COVID, kujdesin shëndetësor dhe do të përmirësojë jetën e tyre ekonomike, shëndetësore, masat rreth rrikthimit në normalitet .Projekti do të kontribuojë në fuqizimin e një grupi të qëndrueshëm aktivistësh që nuk dëgjojnë duke nxitur vullnetarizmin dhe solidaritetin mes tyre ndaj situatave të fatkeqësive natyrore.Ndërhyrjet e propozuara janë në përputhje me synimet e përgjithshme të Thirrjes “Reagimi I Shpejtë” në lidhje me angazhimet në mënyrë proactive të organizatave , për të identifikuar, informuar dhe mbështetur grupet vulnerabël të përballen me sfidat, që kanë lindur për shkak të situates COVID-19.
Qëllimi dhe objektivat specifike:
Qëllimi i projektit:
- Ngritja për herë të parë e modeleve efektive të shërbimit të interpretimit nëpërmjet “video call” në Shqiperi pranë njësive të qeverisjes vendore për parandalimin e diskriminimit social, ekonomik dhe shëndetësor të njerëzve që nuk dëgjojnë.
Objektivi specifik 1
- Sigurimi i informacionit ditor në gjuhen e shenjave shqipe duke mundësuar informimin dhe ndërgjegjësimin e komunitetit për përballimin e situatës.
Objektivi specifik 2
- Ofrimi i shërbimeve online të interpretimit, duke mundësuar permiresimin e jetës së përditshme, rritjen e ndërgjegjësimit për shërbime të aksesueshme dhe largimin e barrierave sociale dhe ekonomike gjatë pandemisë COVID-19.
Aktivitetet kryesore:
- Interpretimi në gjuhën e shenjave të informacionit të përditësuar rreth COVID - 19 dhe materialeve të ndërgjegjësimit të kujdesit shëndetësor.
- Shërbime interpretimi nëpërmjet “video call” me komunitetin e njerëzve që nuk dëgjojnë,për të vlerësuar nevojat e tyre shëndetësore, ekonomike, duke kontaktuar institucionet përgjegjëse për zgjidhjen e tyre në shërbimin 24 orë.
- Rezultatet e pritshme:
- 200 video informuese dhe ndergjegjesuese rreth pandemisë COVID-19 kanë rritur shkallën e informimit të komunitetit publikimit në rrjetin social Facebook të ANAD.
- 500 persona qe nuk degjojne kane përmirësuar jetën e tyre nëpërmjet shërbimeve të interpretimit sipas nevojave te tyre.
Përfituesit kryesorë:
- Persona që nuk dëgjojnë, Familjarët e tyre