Arsyetimi i Propozimit (i përmbledhur) |
Prej muajit Qershor 2019 kur nisi veprimtaria e grupit tonë në zonën e Shkozës, sëbashku me komunitetin kemi identifikuar këto problematika kryesore që kërkojmë t’i adresojmë përmes projektit: Mungesa e veprimtarive krijuese sjell mungesë në mendimin krijues; zhvillimit social te fëmijëve dhe stimulimin e aftësive psiko-motore dhe analizuese; Mungesa e ambjenteve stimuluese për fëmijët në shkollë dhe jashtë ne lokalitet rezulton në hezitim mbi shprehjen e nevojave, shqetësimëve dhe dëshirave; Mungesa e mentorëve që mund të asistojnë në stimulimin dhe zbulimin e talenteve dhe orientimin për drejtimin dhe aftësitë e të ardhmes/ karrieres - vazhdimësinë e studimeve; Mungesë e advokimit në zhvillimin e partneriteteve me komunitetin në nivel vendor. |
Qëllimi dhe objektivat specifike |
Q. Ofrimi i hapësirave alternative për të nxitur dhe zhvilluar aftësitë krijuese dhe lidershipin e të rinjve si dhe advokimin në nivelin vendor lidhur me qëndrueshmërinë e këtyre hapësirave.O1.Të identifikohen dhe të aftësohen lidera brenda komunitetit;O2.Të stimulohen aftësite krijuese dhe aftësitë praktike të adoleshentëve duke krijuar një ambient të përbashkët arti në shkollë; O3. Te aftësohen adoleshentët në organizimin e një iniciative të përbashkët me komunitetin me fokus shkollën si qendër komunitare, duke adresuar ne organet e pushtetit vendor per te rritur aftesite advokuese ne komunitet. |
Aktivitetet kryesore |
A1.Planifikojmë burimet dhe aftësitë që kemi brenda grupit të vullnetarëve në terma të facilitimit dhe aftësive praktike të cilat do të përshtaten dhe do të replikohen për grupmoshën 12- 14 vjec në këtë projekt; A2. Rekrutimi i një eksperti-e/ me eksperience në terapi arti; A3..Konsultime me aktorët, Drejtorinë Arsimore dhe pushtetin vendor; A4.Rekrutimi i liderave të rinj të zonës që kanë dëshirë të angazhohen në projekt; A5. Punëtori me skuadren krijuese të Uzinës për zhvillimin e identitetit vizual të projektit. A6.Punëtori për projektimin e ambjenteve të shkollës dhe sallës së artit. A10. Aksioni për rregullimin e ambjenteve të shkollës. A11. Klasat krijuese, rivitalizimi i një ambjenti të shkollës në sallë arti. A12. Organizimi i një ekspozite mbi punët krijuese të adoleshentëve dhe krijimi i një dialogu mbi çështjet kyçe të zhvillimit të aftësive në edukim; A13. Kamp verornë Hapësirën Kulturore“UZINA”A14. Diskutime mbi vazhdimesinë, mundësia e replikimit te projektit në një shkollë të dytë; |
Rezultatet e pritshme |
R1. Lidera të trajnuar dhe të aftësuar në mentorim dhe facilitim; R2. Nxënësit kanë përvetësuar aftësitë praktike dhe janë më të orientuar drejt talenteve, zgjedhjet e së ardhmes, aftësive të jetës dhe zhvillimit personal; R3.Eshtë nxitur një dialog me komunitetin mbi zhvillimin e aftësive personale dhe praktike dhe arritur një kuptim mbi funksionimin e shkollës si qëndër komunitare; R+Rritet frekuentimi dhe përmirësohet imazhi i shkollës në komunitet. |
Përfituesit kryesorë |
Nxënësit e shkollës; Klasa VII - IX, 12 - 14 vjec (rreth 500) |